Положение Кубка памяти ЗТУ В.Г.Щетины
2014-11-10
«Затверджено »
Директор « МСДЮСШОР
Яни Клочкової »
__________В.В. Проскурін
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення Кубка пам’яті ЗТУ В.Г. Щетини з плавання серед юнаків та дівчат 2000-2001,2002-2003,2004-2005 р.н.
I. ЦIЛI I ЗАВДАННЯ
Популяризація плавання.
Підвищення рівня спортивної майстерності плавців.
Виявлення спортсменів – кандидатів до збірних команд з плавання.
ІІ. ТЕРМIН I МIСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
Змагання проводяться 19-20 грудня 2014 року у 25-ти метровому басейні « МСДЮСШОР Яни Клочкової» за адресою:
м. Харків, вул. Динамівська 5А, тел. 702-15-34, (050) 927-294( Хорошавін Олег Борисович)
Початок змагань:
19 грудня 2014 р. початок - 14.15 – вхід
- 14.30 – парад
- 15.00 - старт
20 грудня 2014 р. початок - 14.15 – вхід
- 14.30 - старт
ІІІ. ОРГАНIЗАЦIЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
Відповідальність за організацію i проведення змагань покладається на тренерську раду відділення плавання «МСДЮСШОР Яни Клочкової»,та організаційні комітети.
Відповідальність за організацію проведення та підготовку місця змагань покладається на головного суддю змагань Хорошавіна О.Б.
Змагання проводяться згідно «Правил змагань з плавання».
IV. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
В змаганнях приймають участь юнаки та дівчата трьох вікових груп, допущені лікарем.
Змагання особисті . У змаганнях беруть участь плавці:
- юнаки 2000 - 2001 р.н.
- юнаки 2002 - 2003 р.н.
- юнаки 2004 - 2005 р.н.
- дівчата 2001 р.н.
- дівчата 2002 - 2003 р.н.
- дівчата 2004 - 2005 р.н.
Кожен спортсмен може стартувати у двох номерах програми
Програма змагань:
І день:
100м комплексне плавання для усіх вікових груп юнаків та дівчат
ІІ день:
50м на вибір юнаки та дівчата 2004-2005 р.н.
100м на вибір юнаки 2000-2001 р.н., 2002 -2003 р.н
100м на вибір дівчата 2001р.н., 2002-2003 р.н.
Заявлені спортсмени, які не вийшли на старт без поважної причини, від подальшої участі у змаганнях відсторонюються.
V. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ. ПІДГОТОВКА СПОРТИВНИХ СПОРУД.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025 “Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів”:
- підготовка спортивних споруд покладається на їх власників;
Власник спортивної споруди не менш, ніж за 4 години до початку змагань, зобов’язаний подати до робочої комісії акт про готовність споруди до проведення змагань.
Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством України.
VІ. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
Учасники змагань , що посіли І, ІІ, ІІІ місце (на дистанціях) нагороджуються медалями та дипломами.
VІІ. УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ ЗМАГАНЬ ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕСПЕЧЕННЯ УЧВСНИКІВ
Витрати по відрядженню на (проїзд, харчування, розміщення) учасників
змагань здійснюється за рахунок відряджуючих організацій.
- Стартовий внесок - 40 гривень.
VІІI. ПОРЯДОК ТА ТЕРМIН ПОДАННЯ ЗАЯВОК
За 18 днів до початку змагань організації, що беруть участь у змаганнях, мають підтвердити свою участь та кількісний склад команди.
Технічні заявки команд або окремих спортсменів за 14 днів до початку змагань надсилаються електронною поштою на адресу -kzmkd.metodist@ukr.net
Картки учасників змагань подаються до мандатної комісії не пізніше 14 грудня 2014 року
Заявки за підписом лікаря подаються у день приїзду команд.
Це положення є офіційним викликом на змагання